Hulp nodig bij uw bestelling?
Bekijk de FAQ of neem contact met ons op
Heeft u een vraag die er niet tussen staat of wilt u meer informatie over een onderwerp.
Wij rekenen GEEN vracht- / verzendkosten voor levering in Nederland en België, tenzij anders afgesproken. Voor levering naar andere landen, graag contact met ons opnemen om de mogelijkheden te bespreken.
Ja, er dient altijd getekend te worden door iemand op locatie. Het is dan ook handig om zelf aanwezig te zijn om het pakket aan te nemen. Eventueel kunt u een collega of familielid toestemming geven om te tekenen.
Via de Track&Trace gegevens is (meestal) te achterhalen wie er voor de zending getekend heeft.
De bestellingen worden standaard altijd op werkdagen tussen 8:00 uur - 18:00 uur bezorgd op het opgegeven afleveradres. Houd hiervoor ook uw Track&Trace gegevens in de gaten.
Op aanvraag zou er een uitzondering gemaakt kunnen worden om op zaterdag te leveren.
De gemiddelde levertijd van het aangegeven aantal werkdagen (bijvoorbeeld 6-8 werkdagen) geldt na goedkeuring van de drukproeven en eventuele betaling wanneer proforma betaling gewenst is.
De leverdatum kan door verschillende factoren in gevaar komen, namelijk:
We werken met verschillende gerenomeerde vervoerders die de bestelde artikelen bij u uitleveren. Het is dus mogelijk dat UPS, DHL, GLS, PostNL of DPD bij u aan de deur komt om de order af te leveren.
De bestellingen worden altijd aangetekend verstuurd dus er dient altijd getekend te worden. Wanneer er niemand aanwezig is om de zending aan te nemen wordt het de volgende werkdag opnieuw aangeboden.
Ondanks dat we ons uiterste best doen het te voorkomen, wil het soms toch wel eens voorkomen dat er iets meer of iets minder geleverd wordt dan het bestelde aantal. Wij geven ook altijd aan in de orderbevestiging aan dat er kans is op over-/onderlevering. Hierbij wordt het percentage van 10% voor een onder-/overlevering van het bestelde aantal gehanteerd. De reden hiervan is dat een machine voor een bepaald aantal is afgesteld. Daarnaast heeft het te maken met de verpakkingseenheid van de artikelen.
Wanneer er meer geleverd is dan besteld zal dit in rekening worden gebracht. Indien er minder is geleverd zal dit gecrediteerd worden.
Voorbeeld 1: U bestelt 500 pennen en u krijgt er 550, dit valt binnen de marge van 10% overlevering. Er worden 550 stuks in rekening gebracht. Indien u al heeft betaald, krijgt u na de levering een restfactuur van de 50 pennen die te veel zijn geleverd.
Voorbeeld 2: U bestelt 500 pennen en u krijgt er 450, dit valt binnen de marge van 10% onderlevering. Er worden 450 pennen in rekening gebracht. Indien u al heeft betaald, krijgt u de waarde van de 50 pennen die te weinig zijn geleverd, gecrediteerd.
Bij een groot aantal artikelen kunnen we een levertijd halen van 5 werkdagen of nog iets sneller. U kunt de filters op de website gebruiken om producten te zoeken die binnen 5 werkdagen te leveren zijn. Wilt u zeker weten dat het leveren op tijd gaat lukken of wilt u een artikel extra snel geleverd hebben? U kunt altijd contact met ons opnemen en we gaan direct kijken wat we voor u kunnen doen.
Leveren met spoed gaat altijd in overleg aangezien dit ook afhankelijk is van de drukte bij de productie. Wanneer een order spoedig moet worden geleverd zullen we gebruik moeten maken van Expresse zending. De kosten voor een spoedlevering en/of Expresse zending wordt ook in overleg vastgesteld.
Dit is erg afhankelijk van het bestelde artikel. De standaard levertijd is gemiddeld 5-7 werkdagen.
Bij ieder artikel is de standaard levertijd voor dat specifieke artikel aangegeven. Die levertijd proberen we dan ook altijd aan te houden.
De levertijd gaat in na goedkeuring van de drukproef en de eventuele proforma betaling. Hoe langer hiermee gewacht wordt, hoe later de artikelen worden geleverd. Wij kunnen namelijk pas na goedkeuring van de drukproef (en betaling) de order doorzetten bij onze productie.
We hebben een groot aantal artikelen met verschillende levertijden. Wanneer u geen exacte leverdatum opgeeft is het gebruikelijk dat het ene artikel eerder wordt verstuurd dan het ander. Dit heeft alles te maken met de standaard levertijd en de productie die het artikel voor zijn rekening neemt.
Wanneer u alles tegelijk wilt ontvangen kunt u dit aangeven in het opmerkingenveld.
We proberen u zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de status van de order. Wanneer bij ons bekend is dat de order wordt verstuurd zullen wij een bericht in uw omgeving zetten en krijgt u een automatische mail. Zodra wij de Track&Trace code hebben ontvangen zullen wij deze ook meteen toevoegen zodat u altijd kunt zien wanneer en óf de order is geleverd.
We merken dat er soms, vooral bij grote organisaties, goederen zoekraken na ontvangst omdat personeelsleden niet van elkaar weten wie de levering heeft aangenomen. Voor dit soort gevallen raden we ook aan om bij de Track&Trace gegevens te bekijken wie er voor de levering heeft getekend. Dit kan een hoop problemen oplossen.